Պոչատ աղվեսը

Պոչատ աղվեսը

Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թե ոնց ապրի աշխարհում այդպես խայտառակված: Եվ որոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռք քաշեն իրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

  • Տեքստը գրավոր պատմի՛ր՝ 

Ա․ աղվեսի անունից

Ես մի անգամ իմ պոչը կորցրի, իսկ ինչ անեմ, որ խայտարակ չլին եմ և միտք արի, որ բոլոր աղվեսների պոչերը կտրեն, որ հանգիս լինի։ Ես կանչեցի բոլոր աղվեսներին, որ կտրեն պոչերը, հետո մի աղվեսը․ «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:


Բ․ աղվեսի պոչի անունից

Իմ տերը ինձ թողեց թակարդի մեջ և գնացաց բոլոր աղվեսներին ասեց թե ես սիրուն չեմ և, որ ես շատ չաղ եմ։ Եվ ես աղվեսին ասեց, որ ինք ահավոր գեշա։


Գ․
 հավաքված աղվեսներից մեկի անունից

Մի անգամ մի աղվեսը կանչեց բոլոր աղվեսներին և ասաց, որ կտրեկ ձեր պոչերը, իսկ ես ասացի․ «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Published by

Էմիլի Գաբրիելյան

5-2 դասարան

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով